هدف این شماره ویژه ، به دست آوردن تحقیقات موجود در بازاریابی است که به تئوری نهادی اشاره دارد و بینشی در مورد چگونگی گسترش گفتگو می تواند تحقیقات بازاریابی را غنی تر و همچنین بینش های جدیدی را برای نظریه نهادی فراهم کند. مرور ادبیات موجود و مقالات منتشر شده در این شماره ویژه باعث می شود محدودیت ها را جدا کرده و به چهار جهت برای تحقیقات بعدی اشاره کرد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.