کتابخانه های دانشگاهی به جای دلایل متعدد ، کتاب های الکترونیکی (کتاب های الکترونیکی) را خریداری می کنند تا اینکه بیشتر چاپ شوند. متأسفانه ، کتابهای الکترونیکی به همان اندازه که باید استفاده نمی شود. با افزایش مجموعه های کتاب الکترونیکی دانشگاهی ، بسیاری از مطالعات ، استفاده و نگرش دانشجویان و دانشکده ها نسبت به این نوآوری را مورد بررسی قرار داده اند. این مقاله به تجزیه و تحلیل نتایج در این زمینه از تحقیقات و تراز کردن آنها با نظریه انتشار نوآوری ها می پردازد که شامل منحنی راجرز انتشار نوآوری ها ، مقولات نوآوری و عوامل مؤثر بر روند انتشار یک نوآوری است. این تجزیه و تحلیل به کتابخانه ها می فهماند که چه کسی از کتاب های الکترونیکی دانشگاهی استفاده می کند ، چرا از کتاب های الکترونیکی دانشگاهی استفاده می شود و چگونه می توان بر رفتار مراجعان کتابخانه های دانشگاهی تأثیر گذاشت تا در استفاده از کتاب های الکترونیکی دانشگاهی بیشتر شود. تجزیه و تحلیل از این سه حوزه ، به کتابخانه ها در ایجاد استراتژی های مؤثر در بازاریابی و آموزش با هدف افزایش استفاده از کتاب های الکترونیکی کمک می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.